W postaci Atego dysponują Państwo pojazdem o najwyższej wydajności gospodarowania paliwem. Im bowiem mniejsze zużycie paliwa, tym niższe koszty całkowite.
Niech mniej Cię nigdy nie zadowala. Chyba, że chodzi o zużycie paliwa.
Niski opór aerodynamiczny i opór toczenia.
Konstrukcja została zoptymalizowana w najdrobniejszych szczegółach, aby zmniejszyć opór powietrza. Począwszy od zderzaka, poprzez powłoki krawędzi, a na dachu skończywszy – wszystkie elementy przyczyniają się do obniżenia oporu powietrza, a tym samym do zmniejszenia zużycia paliwa. Dostępne na życzenie domontowywane elementy aerodynamiczne mogą pomóc jeszcze bardziej obniżyć zużycie paliwa.
Zestawienie korzyści.
- Pełne spektrum silników Euro VI: dwie klasy pojemności skokowej, siedem klas mocy od 115 kW (156 KM) do 220 kW (299 KM)
- Niskie zużycie paliwa dzięki oszczędnym, wydajnym silnikom oraz krótkim czasom przełączania biegów
- Przełożenia tylnej osi i skrzynie biegów dopasowane do zadań transportowych
- Zmniejszające zużycie paliwa podzespoły pomocnicze
- Dopracowana aerodynamika
Osie, skrzynia biegów, podzespoły.
Do niskiego zużycia paliwa przyczynia się również duży wybór zoptymalizowanych eksploatacyjnie przełożeń tylnej osi i skrzyń biegów. Obniżeniu zużycia paliwa sprzyjają ponadto krótkie czasy przełączania biegów, oszczędne podzespoły, jak na przykład układ sterowania sprężonym powietrzem z regulacją w zależności od potrzeb i regulowana pompa wspomagania układu kierowniczego.
Technologia oczyszczania spalin Euro VI.
Układ recyrkulacji spalin
Filtr cząstek stałych
Spektrum mocy silników. Oszczędne silniki Euro VI Atego są dostępne w dwóch klasach pojemności skokowej i siedmiu klasach mocy – od 115 kW (156 KM) do 220 kW (299 KM).
Paliwooszczędna technika.
Wszystkie silniki Euro VI wyróżniają się niskim zużyciem paliwa. W przypadku 4- i 6-cylindrowych silników jednorzędowych wtrysk pod ciśnieniem do 2400 barów oraz chłodzony układ recyrkulacji spalin zapewniają na przykład niskie zużycie paliwa i jednocześnie umożliwiają jego spalanie przy niskiej emisji cząstek sadzy.